Sunday 30 September 2012

:) bismillah


fuh.. berhabuk sudah blog ni. kesian.. mesti sedih blog ni aku tinggal sesorang.baru2 ni mmg busy tak busy jugakla, jadual kelas berubah2, lecturer pun mcm malu2 ja nak masuk buat kelas, n kelas pun mcm banyak ja cancel."class cncel" , "class dismiss", "class abeh awl" tu ja msg yg aku baca kat hp selama hmpir nk sbulan dh kat uitm ni. smangat nak blajar pun dh jd 200%. ni sbb trlalu best nk masuk sem baru, nk nek kan pointer. 


khidupan kat sini. m-a-c-a-m b-i-a-s-a huhu.. p kelas balik kelas, study, makan tdoq,study, makan tdoq. ha, haritu aku p makan kat kedai makanla kan, banyak betul para lelaki, yang merokok, iskkkkkkkk... :( aku boleh sesak nafas. boleh kalau nk merokok,bukan tak boleh,(tapi kan ke haram 0.0) sbb tu hak individu, tp, kan ke yg menghidu ni rasa mcm nk pengsan. sikap skg ni.. cuba jgnla buat camtu..serius, kalau nak merokok p merokok kat lain!!!!! (tak marah, tegur ja.. :) ) takkan plak dh p kedai makan takleh nk makan kat situ, nak bungkus? kedai makan untuk makanla. bukan merokok. aku ada cadangan, why not kalau Malaysia skg buat tempat2 khas utk merokok, kat kawasan sekeliling. isk... sedih aku ngan keadaan camni. Alhamdulillah ayah n adik aku x merokok. mau merokok, aku bakar baju dorang. (baru tau amukan fathin sohaimi) sorry 2 say. kepada perokok diluar sana.. kalau anda jaga hak org lain, org lain akn jaga hak anda. so give n take la. masing2 kena fahamla.jelas? b nice :) peace (^.^)v

p/s : say tanak, rokok musuh, rokok jahat, rokok penjenayah,rokok tak elok, rokok hodoh, rokok tak cute rokok..okay.dah. wassalam

No comments:

Post a Comment