Tuesday 13 November 2012

Bismillah..

hurm. ni nak crita pengalaman kat langkawi, aku p trip ni adalah utk research a.k.a. melancong. hehe..penat tapi sangat seronokla. aku ngan kengkawan p MARDI, kilang cheese, n kilan pembuatan gamat. kat situlah bermula aku ngan kenkawan selidik mcm mana cara2 pembuatan2 benda2 tersebut. x lupa jugak tempat2 aku lawat antaranya makam mahsuri (ngeri kot), cable car, dataran helang, pekan kuah, pasir hitam n banyak lagi tempat2 yg aku p. balik2 dari trip mungkin ujian dariNYA aku pun demam.. elok sangatlah tu. aku pun balik perlis sini. aku dapat handle jugak situasi yan agak mencabar bagi aku. bayangkan nak handle 22 org utk trip tu. mungkinla jumlahnya tak ramai. tapi manusia ni pelbagai kerenah, maka Alhamdulillah aku nak cakap kat sini so far semua berjalan ngan lancar :) senyum.....ni antara gambar kenangan aku ngan dorangla. gambar aku x banyak sgt aku amik guna cmera hp aku ni. cmera aku kena curi. so, mmg banyak gambar kat dorang.. harap2 ikatan persahabatan ni kekal sampai bila2 la.. insyaAllah...


No comments:

Post a Comment