Tuesday 20 November 2012

Bismillah...


ha.. comey x gambaq ni? heehe.. Alhamdulillah, demam aku pun dah baik. strong heart. huh.. mmg kental lah. Alhamdulillah jugak, presentation dah habeh n banyak assingment yg dh siap n hantar. dengan menggunakan skeping hati yg kental ni, siap jugak semua tugasan2 tu.. tapi pendrive hilang! huhu.. smua menda nk hilang, kena belila nmpaknya.sayangnya ... huhu. sbb dh 3 thn pndrive tu ngan aku. 
OH MY PENDRIVE! 
xpala.. Allah kata org yg kuat adlah lbh baik dri org yg lemah. aku mestila menjadi lebih berani n kuat kan.. (disebabkan pendrive hilang) :p terbitlah pelbagai madah.

blajaq pun okay. mudah nk menghafal cam slalu tapi aku jadi cam KUAT MAKAN. its okay, slagi aku tak hidap obesity. OH SEDIH.tapi takpa. lagi sedih kalau masa lecturer tanya aku pasal what is national income? aku takleh jwb. sbb budak eco kalau tatau menda tu baik tutup buku keluaq kelas. (=,=)v

baru2 ni mama aku ada belikan aku handphone. galaxy note 2. aku nk guna pun terkial2.last2 aku simpan ja dlm beg. lebih slesa guna hndphone lama. hndphone tu aku ngah belajaq cara nk guna. takdala buat pekasam. rugi ja pulak kalau aku tak guna. gipun, mama bg. x salah kalau lambat belajaq.. perlahan2la kan. serabut aku ngan function dia. syukur woo.. masih ada lagi insan2 yg takda hndphone.. 

okayla. belajaq rajin2 kawan2ku.. STUDY TIME! 
Ma'assalama





No comments:

Post a Comment