Friday 21 December 2012

Bismillah...




cincin tunang? cincin risik???cincin kawen mana?????? harharhar..aku dah ada sijil kursus kahwin 2 dah, masuk kali ketiga ni harap nak p dengan mr. x tapi... dengan mr. x?? siapakah?? huhu... :( :( :( umur 23 nak kahwin. smua org nak kahwin btol? smua org nak btol? bukan aku sorang ja kan? see... tapi lambat lagi. hehe.. belajar dulu, timba ilmu dulu. tapi lpas kahwin pun boleh timba ilmu apa.. kan? jgn risau.. kalau ada jodoh tak kemana. smua org cakap cmtu. tp usaha tak pun. huhu.. siapakah mr. x?? wait n see..
okay, kembali kepada cuaca asal( sejuk beku kurun ke 2012) hujan tak berhenti siang malam pagi petang ni, Allah turunkan hujan kan.. mmg bestlah sejuk ja. tapi takut jugak kalau banjir takleh balik cuti sem :( :( :( tidakkkkkkkkkk..
nway, care pulak fb tu ngan aku? kat update status tu ada whats happening fathinlah, how r u fathinlah,hows it going fathinlah,how r u feeling fathinlah. hehe.. nampak mcm fb yg sayang aku. oh..thanks. 

nak baca buku ni. anda baca, aku tulis. wassalam :)

No comments:

Post a Comment